۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۶۶۵۵۱۰
زیاد النخاله:

 موضع اتحادیه عرب در مقابل توافق با رژیم صهیونیستی گواه ضعف اعراب است

 موضع اتحادیه عرب در مقابل توافق با رژیم صهیونیستی گواه ضعف اعراب است
زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: برادران ما ثابت کردند که مسئولیت پذیر هستند و بر ادامه راه جهاد مصمم هستند. 
به گزارش خبرنگار  سروس بین الملل خبرگزار رسا، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: برادران ما ثابت کردند که مسئولیت پذیر هستند و بر ادامه راه جهاد مصمم هستند. هدف از عادی سازی روابط میان اعراب و صهیونیستها تجدد ساختار منطقه بر اساس منافع اسرائیل و نابودی هویت و تاریخ و اعتقاد ماست.

وی بیان کرد:موضع اتحادیه عرب گواه ضعف اعراب است و رژیم صهیونیستی مقبول تر از آرمان فلسطین جلوه داده می شود.ما مطمئن هستیم که ملتهای ما با فلسطین و قدس هستند و ما به آنها در مخالفت با طرح پذیرش رژیم صهیونیستی متکی هستیم. 

نخاله همچنین اظهار داشت: ما بر ائتلاف با همه گروههای مقاومت در برابر طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و دنیا تاکید می کنیم. بدون وحدت فلسطینی ملت ما توان عبور از مرحله کنونی را ندارد. ما هر دعوتی برای رقم خوردن اتفاقی مانند توافق اسلو را نمی پذیریم و خط اول دفاع ما ملت فلسطین است.
 
وی افزود: باید از اوهام درباره رخدادهای منطقه ای دست برداریم و به مقاومت توجه کنیم که کارساز بودن آن ثابت شده است.از رزمندگان گروههای مقاومت می خواهم که آمادگی کامل خود را حفظ کنند زیرا ما در حال جنگ هستیم. ما از هیچ تلاشی برای آزادی همه اسیران دریغ نخواهیم کرد و اشغالگران را مسئول زندگی آنها به ویژه اسیر ماهر الاخرس می دانیم.

ارسال نظرات